Akuten igår.

Ja igår kväll hamnade jag på akuten. Jag är klumpig som jag vet inte vad. Jag halkade i duschen och tog emot mig med opererade handen. Och jag hade så ont så jag bestämde att jag behövde komma till akuten och se så allt såg bra ut. Och som läget är nu så är inte handleden eller båtbenet brutet. Men jag har nog fått en blödning under huden och går med gipsad hand i 2veckor för säkerhets skulle. Ska röntga om handen och ta bort gipset om 2veckor.
 
Då hoppas jag att det inte syns att det är brutet. För jag vill verkligen inte bli sjukskriven igen. Men dem andra skadorna jag fick igår gör inte lika ont. Höften är blåslagen och rivsåret på höger ben ser bra ut. Så jag kom väl lindrigt undan tror jag.

Kommentarer
Camilla Blomberg

Vilken himla otur du hade Lena! Men skönt att det gick bra för dig trots allt!! Blev nästan lite lika som för mig. Jag hade opererat knä och drygt en vecka efter svimmade jag i badrummet och slog i just det knä. Fick åka till akuten och kolla. Men det gick också bra! :)

Svar: Hej, kul att du kollar min blogg också :) Det var skönt å höra att allt gick bra med dej också :)
Lena


Blogg: http://krigszonen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback