?

Jag vet att jag har vart borta nu ett tag. Helt ärligt så har jag inte mått riktigt bra dem senaste dagarna. När min älskling åkte i söndags så började jag gråta för jag saknade honom så mycket. Sen i måndags hade jag huvudvärk och mådde sjukt illa hela dagen. Samma igår också men jag kämpade mih igenom skoldagen iallfall, jag ger inte upp i första taget.
 
Men de ska bli skönt att träffa hjärtat imorn men jag hoppas jag inte kommer må så dåligt på fredag morgon också. För det var så jobbigt. Men i helgen ska jag festa å bara koppla av från skolan. Och det blir som vanligt i zinkgruvan hos josse och billy. Jag var där för 7 veckor sen så det ska bli skönt att komma tillbaka. Men ni får ha en bra dag så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback