Ett leende som gör att allt blixtrar till.

Upptäckte precis att jag glömde ta på mig bh imorse. Det har aldrig hänt och det känns väldigt konstigt kan jag säga. Tur man inte gick i t-shirt idag då. Just nu ska jag ta tag i disken och digga å sjunga till lite gamla goa disneylåtar. Om någon halvtimme ska jag gå mot bussen och åka mot tibro igen.
 
Hela eftermiddagen har jag legat framför datan och kollat på the walking dead. Jag ger den en chans iallfall för jag har inte fastnat för den än. Träffade dessutom min psykolog idag och hon tyckte inte jag behövde komma mer. Vi ska bara höras på telefon om jag behöver förnya mitt medicin. Så livet rullar på full fart framåt nu faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback