Godmorgon.

Jag skrev inget i helgen efteersom jag var hos hjärtat. Och det är alltid lika svårt att lämna honom. Allt man vill är att stanna kvar hos han. Men jag har skola. Så vi får träffas på helgerna istället. Jag saknar honom varje dag. Men jag har han i mina tankar hela tiden. Just nu dåe sitter jag i skolan och ska försöka få klart samhällskunskapen. 
 
Idag ska man gå tidigt också eftersom man ska träffa sin psykolog igen. Och på fredag flyttar jag hem igen. Det ska bli så skönt, men samtidigt lite jobbigt eftersom man har träffat pappa nu i stort sett varje dag i 6veckor. Men jag har dessutom inte vart hemma så mycket den sista tiden heller. Men nu ska jag fortsätta arbeta så vi hörs senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback