Godmorgon.

Nu är jag tillbaka i skolan med ny energi och lite friskare. Det känns underbart. Ikväll åker jag tillbaka till tibro för en sista natt där. För imorgon e de som sagt dags å flytta hem igen. Det känns underbart, somnade som en stock inatt för då slog de mig att jag snart får sova varje natt i min egna säng. Det känns underbart att få sova i sin egen säng igen.
 
Ikväll ska jag se hockey med pappa igen. Det ska bli så kul å bara spendera kvällen med han. Å ja just det jag ska ju kanske träffa en kompis idag också, vilket också känns underbart faktiskt. Men nu ska jag sätta fart med samhällen, har bara två frågepapper kvar och dem ska jag klara av idag och imorgon. Men vill helst bli klar idag faktiskt. Men ni får ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback