Godmorgon eller god förmiddag?

Ja jag har vart vaken i några timmar nu men jag har inte haft orken att göra något typ. Men jag orkade ta en dush iallfall och de var skönt kan jag säga, ren och fräsch igen. Ja natten har väl inte vart så rolig precis eller jo den var okej. Man fick skratta lite eftersom min kompis ringde mig vid två och då fick jag prata med hennes sambo och de kan man säga var ett intressant samtal. Men sen blev man väckt vid 6 av sina föräldrar också. Så man är väldigt trött kan jag säga.
 
Nu lyssnar jag på musik och bara chillar. Men tänkte ta tag i lite plugg nu. Känner att jag behöver det, för jag tänkte börja med matten i veckan igen faktiskt. Så jaa nu måste jag ligga i lite med samhällen faktiskt. Idag åker man också bort. Det ska bli så underbart. Men hoppas ni hade en bra dag igår och får en bra dag idag med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback