Migrän from hell.

Idag har man vart hemma från skolan eftersom man har haft migrän sen igår. Så man har sovit bort hela dagen i stort sett. Men jag blev lite bättre efter duschen så imorn blir det skola igen faktiskt. Men man ska också till arbetsterapeuten igen. Får se vad hon säger.

Nu kollar man på hockey och sen vid åtta ska man kolla på junior mästerkock. De programmet är så bra. Men jag vill bara ha helg. För i helgen ska man träffa sin underbara älskling. Som betyder otroligt mycket för mig för han gör mig så lycklig å glad. Jag saknar han såå. Men vi sågs ju nu under påsk och han åkte hem I tisdags morse de var jobbigt å tomt när han åkte. Så nu vill jag bara va hos han å få krypa upp i hans underbara famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback