Sjuk igen.

Ja igår stannade jag hemma för att jag var sjuk men jag var väl inte direkt hemma precis. Men jag trivs hos han faktiskt. Så jag tänkte att de var lika bra att jag stannade hemma idag också dåe som sagt. Nu håller jag på å värmer lite mat. Idag blir det pasta och köttfärssås. Kan inte fatta att jag ska flytta hem på fredag kväll efter skolan. 
 
Men jag sover i töreboda inatt ändå så faktiskt. Känns så skönt, bara kunna slappna av och göra det jag gillar å göra. För jag har faktiskt satt mig och tecknat en stund nu faktiskt. Det var underbart att kunna göra det igen. Ingen smärta stoppar mig nu faktiskt. Hoppas ni har en bra dag så kanske vi hörs lite senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback