Solig dag och jag e glad.

 Ja nu har jag tagit en lång och härlig dusch. Och jag kan säga att det var underbart skönt men det var jäkligt varmt bara, hjälpte inte hur mycket jag än skruvade ner temperaturen. Nu håller jag på och tvättar också för fullt. Eller jag började vid sju imorse och tvättade. Det var den enda tid som fanns ledig tyvärr.
 
Vad jag ska göra nu är väl och gå och hänga tvätt och sen ska jag upp och kamma ut mitt hår. Sen ska jag börja storstäda min lägenhet. Inget som är kul men jag har vart borta i 6veckor så nu e det dammigt och det. Men senare idag kommer min älskling och det ser jag fram emot. Det blir en chillkväll när han kommer eftersom båda e väldigt trötta. Men ni får ha en bra dag så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback