What can I say what can I do...

Torsdag och sista dagen för denna vecka sen tar jag påskledigt. Men jag kommer nog inte kunna uppdaterar er under påsk. Men jag ska göra mitt bästa för att göra det. Men annars får ni ha en bra påsk. Nu sitter man på lernia och kollar på unga föräldrar. Det är en väldigt bra serie tv4 play har. Jag vill bara att timmarna ska gå fortare än vad dem gör, men det är bara och gilla läget tyvärr. Dricker också mitt favorit tee. 
 
Annars idag så har man planerat lite annat men som jag tyvärr inte kan dela med mig av eftersom jag har bestämt mig för att inte berätta något än. Men en dag kommer ni få veta vad det är för hemlighet. Men så länge är de bara jag och 3 andra som vet det. Men nu ska jag fortsätta kolla på avsnittet så jag kan börja plugga samhällskunskap igen. Men ni får ha en bra dag så länger.
 

Kommentarer
pappa

Ha de gött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback