Upptagna dagar.

Ja jag har vart lite upptagen dem senaste dagarna. Har vart väldigt mycket. Men jag ska snart cykla iväg och möta en kompis vid tåget. Idag har jag vart ganska aktiv, jag har faktiskt plockat iordning i lägenheten och tagit hand om disken. Men jag har inte dammsugit men jag känner mig ganska duktig ändå som har städat undan lite. Dels för att jag inte vill visa en stökig lägenhet men också för att jag får panik när det är stökigt.
 
Men jag är också väldigt trött eftersom man drog ut i torsdag även fall man hade skola igår. Så man var inte så produktiv i skolan igår. Men aja den smällen får man ta ibland. Ikväll får man se vad man hittar på. Vad ska ni göra ikväll?
 

Kommentarer
Anonym

Hälsa Niklas! ♡

Svar: Han hälsar tillbaka ♡
Lena

pappa

Gratulerar till vinsten,även om det var BRYNÄS dom vann över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback