Blåsigt.

Ja jag har nu nyss ätit middag. Ja ibland kan jag glömma att äta men jag kommer alltid på det runt åtta på kvällen. Och då får jag väl ställa mig där och laga mat. Men som tur idag så tog jag matrester idag igen. Så det tog ju inte så lång tid. Det är bara å värma upp och äta sen. Detta har vart en otrolig chill och dålig dag. För fick beskedet att jag inte kom in på komvux. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Men de blir väl antagligen att ligga på med jobb sen när jag är frisk igen.
 
Sitter just nu och kollar på en livestream på youtube och lyssnar på blåsten utanför mitt fönster.Jag hoppas det inte blåser upp. För då blir det läskigt och då får jag svårt att somna. Så jag får hoppas på det bästa. Hur har eran dag varit dåe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback