Food.

Just nu lyssnar jag på lite go musik och lagar mat. Snart ska väl mina föräldrar komma antar jag. Får se om jag kan öppna själv annars får dem gå in själv för jag tror jag måste gå å handla faktiskt. Men jag ska väl ta en titt och sen avgöra. Vad jag har gjort sen frukosten är väl att legat i soffan och kollat på två filmer. De var svenska filmer och båda kan jag rekommendera starkt. Jag såg "små citroner gula" och "orion". Den andra filmen är väl mer än en tonårsfilm men den är bra för de ändå.
 
Ikväll händer det väl inte så mycket precis, det blir väl att kolla tv eller se film. Får se sen ikväll nu ska jag fortsätta laga mat och leta efter en bra film att kolla på till maten. 

Kommentarer
pappa

Attans så bra lampan gjorde sig i köket.

Svar: Tack för hjälpen
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback