Fortfarande sjuk.

Godmorgon på er just nu sitter jag i köket och lyssnar på nrj. Idag står det mycket på schemat, jag ska till soc och sen ska jag till ortopeden. Hoppas ortopeden tror de dem flesta av alla läkare jag träffaf säger. För jag är själv säker på att jag har det så jag vet vad som krävs för att de ska bli bra. Men eftersom jag är så ung så talar allt emot mig.
 
Vad jag annars ska göra idag får vi se. Har inga direkta planer precis. Ska väl hålla mig inne för jag är ju som sagt sjuk fortfarande. Igår var det rent ut sagt en helvetes dag. Personen har inte sagt något än. Och ja de e ju väldigt dålig stil. But I don't care. Man kan inte komma å va svartsjuk och bestämma vilka jag ska och får inte träffa. Ingen har rätt till de, å svartsjuk får ingen va man har ingen rätt till de om man inte e tillsammans. Men nu säger jag inte att man ska va de, för svartsjuka är verkligen inget bra.
 

Kommentarer
syrran

Bra sagt med att svartsjuk är inte bra. Jag hoppas det blir bättre och krya på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback