Fortfarande sjukskriven...

Som sagt så var jag ju hos läkaren imorse och det var för att jag skulle förnya min sjukskrivning. Och när jag kom hem så gjorde jag iordning bland mina pappren lite och då hittade jag min första sjukskrivning. Òch den är ända från den 10 oktober. Jag har snart vart sjukskriven i 3månader det är sjukt lång tid. Men jag ska bli frisk och nå min dröm. Inget kan hindra mig. 
 
Idag kommer mina föräldrar som sagt eftersom jag inte fått alla mina presenter än. Så jag är väldigt tacksam att jag får mer även fall jag inte behöver det. Jag ska bjuda dem på mat också. Idag blir det tacopizza, ska bli så sjukt gott. Vad ska ni göra och äta idag dåe? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback