Fredag.

Ja nu är jag i stort sett klar. Jag har hunnit baka, städat hela lägenhet som jag kan säga verkligen behövdes och jag har skrivit klart mina inköpslistor. Så nu känner jag mig väldigt stolt över mig själv faktiskt. Jag har bara packningen kvar för helgen. Sen kommer pappi och hämtar mig om en stund också. Imorn drar jag till ullared för att främst kolla på inredning till min lägenhet. För som sagt ska jag fira de nästa helg. För jag i stort sett klar med den.
 
Jag skulle ha hunnit beställa lite bilder idag till en tavla men jag tänker ta det på måndag så jag hinner kolla igenom alla mina bilder för att bestämma vilka jag vill ta. För de ska vara bilder med underbara minnen och roliga som jag kan kolla på när jag kommer innanför min dörr.
 
Ikväll blir det en chillkväll med hockey och kanske snacka med lite folk. Vad ska ni göra ikväll då?
Resultatet av bakningen. Det blev lite goa tekakor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback