Godmorgon.

Idag har jag mycket och göra så de blir en stressig dag som kommer avslutas med lite hockey ikväll i tibro. Men nu sitter jag och äter frukosten i lugn takt. Här ska man inte slänga i sig frukosten man hinner. Men de blir stressigt får göra två grejer samtidigt men de funkar ju. 
 
De känns som mitt liv håller på att vända helt. Jag har antagligen löst de med att få behörighet till högskola. Och de känns underbart. Sen kanske man håller på att fixa andra saker i livet också. Så från att vara på botten för en månad sen till att vara påväg upp igen. De går inte beskriva hur bra de. Men nu måste jag äta så ni får ha en bra dag. Och vi syns sen pappa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback