Godmorgon.

Ja jag har inte skrivit på hela helgen nu. Det beror på att jag valde att åka bort och bara få släppa allt å ha kul. Och jag har haft den bästa helgen på länge alltså. Nu har jag mer kraft och ork. Nu ska jag inte få mina dippar igen. Jag är en stark person och ingen kan någonsin få bryta ner mig så jäkla mycket igen. Jag tillåter inte det. Det finns ingen chans i världen att jag tillåter det. Men man kommer alltid någon gång få ett krossat hjärta och obesvarad kärlek. Det kommer alltid finnas faktiskt och det är tragiskt, but that's the truth.
 
Vad jag ska göra idag är å packa upp å packa ner julen. Men sen måste jag handla och duscha också. Mina föräldrar ska komma snart tror jag så nu måste jag ta och äta upp min frukost och dricka upp min cola. Ja idag var man nyttig alltså. Men så får de bli ibland. 

Kommentarer
Josse :)

Bra Lena att du tänker så nu! ❤

Svar: De tycker jag med <3
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback