Godmorgon.

Sitter just nu och lyssnar på lite musik och lyssnar på regnet utanför fönstret. Idag hoppas jag vaktmästaren kommer och kollar på min altandörr så jag kan få bort det från min att-göra-lista. Jag är också väldigt trött eftersom man somnade inte förrän tre imorse. Man pratade en stund med en person och det var inget lätt samtal precis. Men jag fick väl typ en ursäkt eller något å de e ju bra.
 
Annars idag ska jag väl inte göra så mycket. De blir det vanliga som jag gör i stort sett varje dag. Men det är mitt liv så. Jag har själv valt att bo själv och de är underbart. Men hushållssysslorna kan ibland vara lite jobbiga att göra. Vad ska ni göra idag dåe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback