Godmorgon.

Sitter just nu i bilen påväg hem till mig igen. För igår bestämde jag mig för att åka till pappi och överraska honom. Och han blev väldigt chockad. För han tyckte de var en konstig person som vinkade som en dåre mot han. Och när han kollade lite närmare så var de lilla jag som gjorde så.

Idag ska han sätta upp hyllan jag rev ner med min skadade hand. Men han ska också försöka få upp min kökslampa också. Och jag vill få upp den för då är mitt kök klart iallafall. Har lite kvar å göra i vardagsrummet. Som att köpa en klocka, tavla och en soffa. Men allt det där får man ta med tiden. Men en klocka och antagligen em tavla kommer finnas där innan februari slut. Vad ska ni göra idag dåe?
A picture with all lot of memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback