Godmorgon.

Det blev ju inte så mycket skrivet igår eftersom jag var väldigt trött. För natten innan kunde jag inte sova de var bara tankar som snurrade som höll mig vaken. De var nog den jobbigaste natten på länge sen den där hemska veckan man fick känslan att bli putad från en hög klippa. Det vill jag inte uppleva en gång till, det var läskigt och oerhört jobbigt.
 
Idag ska jag väl ta de lugnt och sen ikväll blir det kyrkan. Blev dessutom väckt imorse av min vaktmästare som skulle komma och kolla på min balkongdörr. Jag hoppas dem kan fixa de så värmen kan stanna inne istället för att släppa in kylan. Senare ikväll ska jag åka hem igen. Ska bli skönt att komma hem igen. Men ni får ha en bra dag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback