Lagar mat.

Lagar just nu mat och samtidigt har jag packat ner de nödvändigaste inför helgen. Jag bara längtar till lördag då jag kan få släppa allt, bara ta de lugnt å få kanske skratta och känna att nu får jag nya krafter och kan börja må bra igen. För jag trodde jag mådde bra men icke så nicke. Hur mycket jag vill det så sitter jag och kollar på bilder, tänker på allt vi gjort och bara drar ner mig själv. 
 
Skulle helst vilja åka imorn men jag ska på tibrorevyn så det passar inte så bra. Så nu ska man få skratta lite imorn också. Men jag får också träffa min helt underbara pappa. Nu ikväll blir det att kolla på färjestadmatchen tror jag om jag nu kan se den bara. Va ska ni göra ikväll dåe?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback