Lördag.

Sitter just nu i min lägenhet och kollar på den nya disney filmen. Big hero 6. Och den är grymt bra ni borde faktiskt ta och se den. Jag kan rekommendera det starkt alltså, man kan den se på swefilmer. Mat idag blir snabbt och enkelt. Det är skönt ibland och sen slipper jag laga mat också. Vi har fått upp den andra hyllan nu också och snart har jag fått upp min kökslampa också. Och gud det kommer bli så snyggt med den. Men min pappa är inte så glad över den. Det har bara vart problem med den för han.
 
Ikväll får man se vad ska hitta på. Men jag vet iallfall att jag ska kolla på hockey. För nu ska färjestad vinna idag igen. Idag ska dem möta örebro. Så jag hoppas jag hinner hem till fyra. För då börjar matchen. Ska ni se någon hockeymatch idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback