Min dag med en "brand".

Började dagen med en skön promenad och sen gick det bara utför kan jag ju lugnt säga. Började med att den ena högtalaren la av så just nu har jag bara en som funkar. Sen som den klant jag är höll jag i min ljuslykta med fel hand och jag skulle ställa den på hyllan men jag tappar den och slår ner den andra hyllan. Så där drog jag på mig 7års olycka. Man bara yeah så kul.
 
Sen när jag satt och åt kvällsmat så råkade jag bränna lite plast. Som kunde slutat mycket illa om jag inte hade kännt lukten av det kan man säga. Så de e va tur i oturen. Men de har ju också hänt bra saker. Färjestad vann idag igen. De e ju så jäkla härligt. Imorn får man se vad som händer. Förhoppningsvis kommer de någon och kollar på min altandörr och fixar det. Så slipper de blåsa kallt.
 
Nu ska jag väl lyssna på lite musik och göra lite vettigt. Men aja de blir väl film som vanligt. Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback