Musik och hamrande.

Ja nu har jag handlat också. Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och lyssnar på när pappa hammrar sönder min vägg typ, med hammare och borr. Han ska sätta upp två hyllor till mig och han har hållt på i många dagar men han ger sig inte. Han verkar vara en envis liten typ den där. Men jag är glad att han är hjälpsam iallfall. För jag skulle aldrig klara det där. Jag har tummen mitt i handen bokstavligt talat.
 
Vad jag ska göra senare får vi se. Jag ska laga mat och se klart på min film jag började se vid frukosten. Och asså gud den verkar bra hittils dags så jag undrar varför jag inte sett den innan alltså. Men nu är jag glad att jag ser den. Det är "känn ingen sorg". Ni borde se den om de inte är så att jag är sist på jorden att se den. Vad ska ni göra idag dåe?

Kommentarer
Josse :)

Köp bananer är med i den ;)

Josse :)

Köp bananer är med i den ;)

Svar: Ja jag upptäckte de å kom på de sen ;)
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback