Några ord från mig.

Tänkte jag kunde dela med mig av detta tips eftersom de hjälpte mig att klara vardagen men de hjälpte mig inte att komma över han. Men man får ju vara glad åt de lilla jue. Detta är då till er som nyss blivit dumpad eller går igenom de.

Jag åkte bort till min kompis som har flyttat. Och där hade jag inte vart med mitt ex så där kunde jag bara få koppla av och andas. De var nog de bästa beslutet jag har gjort på länge. Jag fick många underbara skratt därifrån och jag kommer helt klart åka dit igen. För de var en mysig stad/by.

När jag kom hem igen. Så var jag nästan mig själv igen som innan mitt ex. Men jag vet inte om jag kommer lyckas gå vidare, men om jag kommer lyckas så kommer de att ta tid.

Kommentarer
pappa

Kom igen Lena.Du finner någon snart,ska du se.För du är ju en go tjej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback