Push play.

Ska nu iväg och handla lite mat. Får bli mat ute eftersom jag min smartskalle glömde ta fram mat och nu är det lite sent för att göra det. Men jag får snart pengar igen och sen ska jag försöka få tillbaka mina pengar jag la till bowlingen också. Eftersom jag kommer inte kunna spela denna termin heller, vilket suger. Men jag ska kämpa för att spela igen.
 
Kvällen kommer bestå av filmmys i soffan med lite cola och chips. Ska bli en chill och avkopplande helg detta. På söndag åker jag till tibro för att kolla på när ugndomarna spelar match men samtidigt ska jag prata med en av mina lagkamrater och förklara läget. Men ni får ha en bra kväll och hoppas ni haft en bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback