Tårar och flaxande.

Ja idag har det vart en riktigt kaos dag. Jag har flängt hit och jag flängt dit. Som de ser ut just nu kanske jag inte behöver skrivas ut ur jobbgarantin för unga. Men som sagt jag vet inte eftersom jag är och förblir sjukskriven på heltid fortfarande. Och jag är så jäkla less på det för det blir bara problem för mig. Så nu hoppas jag att den där operationen blir snart så jag kan känna att jag är påväg upp för just nu är jag bara påväg ner.
 
Jag har dessutom tagit tag i det där med min klubb också. Jag har berättat hur läget är och frågat om jag får tillbaka pengarna. Och jag ska antagligen få tillbaka dem på onsdag så det känns skönt att jag inte slängt ut pengar i onödan men ändå så har jag det.
 
Imorn måste jag fixa lite med räkningar och städa. Herre gud vad jag måste städa alltså. Så det blir en sån där dag som blir produktiv. Nu ska jag stänga av tvn och stänga ner datorn och slänga mig i sängen och bara slöa framför mobilen tills jag däckar. Och som jag känner nu så däckar jag snart för jag är så jäkla trött. Jag vet inte varför men det har vart så nu några veckor. Men jag hoppas ni har haft en bra dag.
 

Kommentarer
Anonym

Gaska upp dig nu, du ska se vad skönt det blir när du städat din lägenhet och hittat din kofta.KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback