Youtube.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på youtube. För jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Och idag pratade man en stund med min saknade kompis erika. Vi har väl skrivit lite ibland men vi har aldrig riktigt pratat. Och nu är jag så sugen på att samla gänget igen och bara prata om livet och minnen. För som läget är just nu har jag all tid i världen faktiskt.
 
Min helg är väl inte spännade faktiskt. Imorn ska jag tvätta och på söndag har jag redan berättat vad jag ska göra. Så ni kan väl kommentera lite bra filmtips som jag kan se. Jag har lite filmtorka, för jag har sett så många filmer i höstas och sommras så jag har inga ideér på vad jag ska se precis. Så det vore snällt men ni kan ju också skriva vad ni ska göra i helgen.
 
Såna här dagar vill man ha vänner som man kan träffa. För nu har jag inga kompisar jag kan träffa. För fall jag ska träffa får de ju bli så att jag stannar några nätter där. Så ja mitt liv är så spännande alltså. Men fall ni vill följa de mer än här på bloggen kan ni lägga till mig på snapchat. Där heter jag landena95.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback