Down the road.

Såg ut som många gillade mitt förra inlägg så jag lär göra mer sånna inlägg. För tror nog inte min blogg bara ska handla om mitt privat liv utan också om mina åsikter vad det är jag tänker om olika ämnen. Jag vet att jag tar en stor risk nu men jag är beredd att göra det. Men någon gång kanske jag kommer uppdatera om mitt privatliv också. Men inte hela tiden.
 
Om ni har förslag om vad jag kan skriva om kan ni ju kommentera det. Det ska inte bli bara åsikter ni kanske vill att jag ska berätta om något annat än att lämna min åsikt. Jag hoppas ni stannar och fortsätter läser, för jag har nog redan ett spännande nytt ämne att ta upp. Men det skriver jag imorgon om. 
 

Kommentarer
pappa

Härligt Lena,att du verkar vara på ditt bästa humör igen.Önskar dig all lycka det vet du.KRAM PAPPA.

Svar: Tack men jag har alltid varit på detta humör :)
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback