Samsara is over.

Ja idag och igår skrev jag inte om något speciellt ämne. Det beror på att jag har och har haft fullt uppe båda dagarna. Men imorn är åter igen tillbaka på banan igen. Har dessutom kommit på en del inlägg jag kan skriva om. Så de var nog bra med lite paus. 
 
Men för att gott göra er ska jag dela med mig lite av mitt privatliv. Detta kanske kommer hända några mer gånger där jag uppdaterar er om mitt liv.
 
Nu på fredag ska man på dejt. Man blev utbjuden på restaurang igår. Så nu har man något att se fram emot. Men jag sätter inga höga förväntningar. Annars idag blir de en chill dag i tibro vid östankyrke. 
 
Imorn ska en kompis från alingsås komma och det ska bli kul har inte sett han på 3månader nu. I veckan blir det att söka jobb och kanske åka till tibro igen. Nästa lördag blir de olstorp igen och se arvingarna med mina underbara vänner josefine och elin. Så man ser fram emot den helgen en del.
 

Kommentarer
Sanna Eriksson

Hoppas ni får en bra tid tillsammans! :D


Blogg: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback