Thinking of the good side.

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker planera min helg. På fredag ska man träffa någon, men det är inget hugget i sten. Men jag hoppas de blir så. Jag frågade en och med han får vi se, men sen frågade en annan mig och jag vet inte hur det blir med den första. Så jag får ta det när den dagen kommer.
 
På lördag blir det skuttkväll. Och det ska bli kul. Har längtat efter kyrkan och dess gemenskap. Annars i veckan händer nog inte så mycket, ska bara posta ett brev och söka mer jobb igen. Men det jag vill göra nu är att komma in på volvosteget och hoppas att de blir något av de. För jag tror det skulle passa mig väldigt bra faktiskt. 
 
Jag känner att mitt liv bara fortsätter framåt. Ska snart ge pappa sin present också. Men nu ska jag fortsätta surfa på nätet lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback