Måndag.

Idag blir det en kort dag i skolan eftersom jag har två möten i töreboda i eftermiddag. Så jag vet inte riktigt när jag ska hinna äta. Men de får jag lösa när jag kommer till töreboda sen. Jag får ju skjuts dit eftersom jag har glömt mitt busskort där. Avskyr att göra det. Men de blev ju så eftersom pappa hämtade mig i lördags för annars skulle jag tagit tåget till Skövde.
 
Helgen har vart väldigt bra trots allt. Även om de blev lite ändrade planer i fredags. Och att en lägenhet brann i grannhuset. Ingen trevlig syn, men de var ju tur att det inte var mitt hus. Sen var jag på bio i lördags med syrran och såg insurgent. Den var otroligt bra och nu måste jag vänta ett helt år till tredje filmen kommer. Vet inte hur jag ska klara det. 

Annars idag ska jag till kyrkan som vanligt. Kommer inte riktigt ihåg vad vi skulle göra idag, men det märker jag när jag kommer dit såå. Men oavsett får ni ha en bra dag och hoppas eran helg har varit bra också.
 

Kommentarer
syrran

Det är prästgäst idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback