När alla våra lögner e slut.

Idag har jag bar chillat och plockat iordning lite här hemma. Men om några timmar ska jag tillbaka till mitt fängelse tyvärr. Men ikväll blir det bio med syrran så det ska bli kul. Hon är en bra syrra, en sånn syrra man vill ha. Men ibland kanske hon kan vara jobbig men det e inte ofta hon e det.
 
Just nu chillar jag i soffan med lite härlig å goo musik. Ibland e livet gött allså. Om mindre än 4veckor e jag hemma igen och det ska bli så freaking skönt. Få ta hand om sig själv utan att vara beroende av andra. Men jag e tacksam för alla hjälp jag har fått.
 
Ett låttips från mig till er är Norlie och KKV:s nya låt "ingen annan rör mig som du". Den är freaking amazing ni borde ta och lyssna på den faktiskt.  Vad ska ni göra ikväll dåe?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback