Ny vecka.

Godmorgon, ny vecka och en kort vecka. De blir så bara eftersom det är påsk i helgen. Min helg har vart helt underbar. För man gjorde grejer som jag framför allt inte trodde jag skulle göra. Men jag är glad att jag gjorde det av så många anledningar. Men dagen idag och imorgon kommer nog förmodligen gå sakta fram eftersom man ser fram emot imorn kväll. Jag längtar så. Det ska bli en lika underbar dag dåe. Men jag kommer hålla er utanför det tyvärr, detta är min lilla hemlighet.
 
Annars idag så blir det ju att åka till kyrkan som vanligt. Det ska bli kul och avslappnade. Men jag känner att jag kan flytta hem faktiskt. Men jag får höra hemma vad dem tycker om den ideén för jag känner själv att nu när jag använder handen så gör det inte ont det är mest stelt. Men ni får ha en bra dag med några musik tips från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback