Onsdag.

Nu har halva veckan gått men jag har inte gjort något vettigt. Har mest sovit bort mina kvällar, jag är så trött men jag kan ändå inte sova på nätterna. Det gör mig galen att inte kunna sova som normala människor. Allt jag vill är att kunna sova som folk. Får nog ta sömntabletterna iallfall även fall dem kommer göra mig tröttare. Mitt liv är annars på topp förutom att man inte klarar av att kolla på sitt ärr än. För var tvungen att byta plåstret idag och då fick jag se mitt ärr igen och det höll på att sluta med mig på golvet igen.
 
Jag klarar helt enkelt inte såna saker. Så jag ser inte fram emot när plåstret försvinner om mindre än 2veckor. Jag kommer antagligen nästan svimma då med. På fredag ska jag få studieanvisngar för samhällskunskapen också och igår "köpte" jag min bok jag behövde. Men ska betala den imorgon. För jag har inte fått in riktigt alla pengar än men förhoppningsvis får jag det imorn. Men ni får ha en bra dag så länge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback