Även om du skulle tveka.

Ja i helgen fick man inte träffa sin älskling men jag får träffa han nästa helg. Så de e bara å se fram emot den helgen som kommer bli kul. Jag fick dessutom lite bra papper och lite dåliga papper hem idag. Jag har fått förlängt på lernia, men bara till den 12 juni och det är inte direkt några positiva nyheter precis. För tror inte jag hinner få klart matten till dess. Men jag ska kämpa för att klara det. Jag ger mig inte i första taget.
 
Imorgon ska jag baka bröd. För jag känner att jag behöver fylla min frys. Så det ska bli en underbar helg med att baka igen för första gången sen julas. Och jag har saknat det så mycket. Så nu ska jag bara njuta av att äntligen få kunna baka igen utan smärta. Men de kommer säkert göra lite ont tror jag. 
 
Men vad ska ni göra i helgen dåe? Men jag ska önska er en bra fredag och en bra helg så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback