Ledig dag.

Idag är jag som sagt ledig å det känns skönt för denna trötthet börjar bli otroligt jobbig. Men trots den så har jag haft en väldigt produktiv dag. Jag ordnat om i mitt skafferi, jag har tvättat mina sminkbordstar, jag har duschat och jag har diskat. Men jag har dessutom skickat in min aktivitetserapport. Så jag känner mig stolt att jag har gjort det så nu har jag 2h innan jag ska gå mot tåget.
 
För jag ska gå på cruisingen i tibro idag med josse å billy. Vi ska dessutom äta på bar och grill. Så detta ska bli en kul kväll. Men man saknar sin lilla älskling också. Men jag vet att jag får träffa han nästa helg så jag får väl bara lugna mig om han inte kommer på lördag kanske. Men ni får ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback