Produktiv dag.

Idag har jag gjort mycket även fall jag bara vill lägga mig i sängen och sova. Men sova hjälper inte mot min trötthet. Tur man ska till läkaren om 2 veckor och förhoppningsvis få svar. För detta börjar bli jobbigt rent psykiskt nu också. Det känns som att jag inte spenderar så mycket vaken tid med min älskling. Men han stöttar mig och finns vid min sida. Han är den bästa pojkvän man kan ha tycker jag.
 
Det är han och min pappi som är mina stöttepelare. Men min pappi är min stora förebild. Han ger aldrig upp hur svårt det än är. Så han ser jag upp till väldigt mycket han är den bästa pappa man kan ha. Vad jag har gjort just nu är att sökt jobb och snart ska jag ner och hämta tvätten också. För jag har också tvättat hela kvällen såå.
 
Imorn far man till tibro och äter tacos och träffar min underbara pappi igen. Jag träffar honom typ aldrig nu för tiden och det är lite jobbigt. Jag är mer borta än hemma känns det som. Sen har inte älsklingen träffat mina föräldrar än och jag vill att han ska göra det. Men båda han och jag e otroligt rädda för det mötet. 
 

Kommentarer
pappi

Det är inget att oroa sig för. Vi ska göra en rabarberpaj med mycket vaniljsås. Så blir han glad din Fredde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback